4 Haziran 2012 Pazartesi

Bella Thorne Röportaj


Şirin mi şirin,güzel mi güzel bu kızımız Bella Thorne! "Shake It Up" ile bir anda herkesin gözdesi olmayı başardı.Geleceğin Natalie Portman'ı.İşte Bella Thorne ile röportaj..
"Shake It Up" süper gidiyor!Çekimler eğlenceli geçiyor mu?
Evet.Özellikle Zendaya ile olan dans çekimlerine bayılıyorum!Çekimler çok uzun sürdüğünden hepimiz çok yakın arkadaş olduk.Dansçı olmak küçüklüğümden beri hayellerimi süslediği için en çok eğlendiğim kısım dans çekimleri oluyor.
Zendaya'nın en çok hangi özelliklerini seviyorsun?
Sıcakkanlı ve samimi olmasına bayılıyorum.Onun da benim gibi çılgın tarafları var ve ne zaman bir araya gelsek kendimizi tutamayıp deliriyoruz!
Dizi çekimleri dışında neler yapıyorsun?
Arkadaşlarımla dışarı çıkmaya bayılıyorum.Moda hakkında kitaplar okumayı,resim yapmayı seviyorum.Sette olmasam bile sürekli dans ediyorum,çünkü dans benim için her şey demek!
Örnek aldığın biri var mı?
İleride onun gibi olmak istediğim biri varsa o kişinin Natalie Portman olduğunu düşünüyorum.O da benim gibi çok küçük yaştan beri oyunculuk yapıyor ve benim gibi modayı çok yakından takip ediyor!
 - Aslı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder